تمرین دوشنبه استقلال

تمرین دوشنبه استقلال




 

 


تمرین دوشنبه استقلال


تاریخ : دوشنبه ،
31 تیر 1392

تمرين امروز تيم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام برگزار شد.


تيم استقلال از ساعت 19 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را جهت ديدار مقابل گسترش فولاد تبريز پيگيري کرد.

در تمرين امروز آبي‌پوشان حدود 500 نفر از طرفداران اين تيم حضور داشتند و کادر فني و بازيکنان اين تيم را مورد تشويق قرار دادند.

* قبل از آغاز تمرين آندرانيک تيموريان و مهدي رحمتي براي دقايقي با يکديگر به گفت‌وگو پرداختند.

* محور اصلي تمرين امروز و حاشيه‌هاي پيرامون آن حضور جواد نکونام بود که تماشاگران در خصوص وي سؤالاتي را مي‌پرسيدند.

* در حالي که تمرين آبي‌پوشان رو به پايان بود نکونام به محل تمرين آمد و تماشاگران نيز او را تشويق کردند. اين بازيکن به محض ورود به محل تمرين استقلال به سمت قلعه‌نويي رفت و سرمربي آبي‌پوشان را در آغوش گرفت. تماشاگران در اين لحظه شعار مي‌دادند، ژنرال متشکريم.

*حنيف عمران‌زاده به دليل مصدوميت از ناحيه عضله چهار سر نتوانسته است در کارهاي تاکتيکي آبي‌پوشان شرکت کند و به همراه تيموريان به کارهاي اختصاصي زير نظر حاج قاسم پرداخت.

* در ابتداي تمرين امروز قلعه‌نويي بازيکنان را دور هم جمع کرد و برنامه‌هاي تمريني را به آنها توضيح داد سپس بازيکنان زير نظر مجيد صالح برنامه‌هاي تاکتيکي را پشت ‌سر گذاشتند که قلعه‌نويي خودش نظاره‌گر بود. هنگامي که 30 دقيقه از تمرين استقلالي‌ها گذشت قلعه‌نويي تمرين را تعطيل کرد و بازيکنان را به گوشه‌اي برد و از آنها خواست بنشينند. سرمربي استقلال نکاتي را به استقلالي‌ها گوشزد کرد و تمرين مجدداً از سر گرفته شد.

* حميد بابازاده مربي دروازه‌بانان استقلال با رحمتي و ساير گلرهاي اين تيم تمرين کرد.

* هنگامي که تمرين آبي‌پوشان در جريان بود، قلعه‌نويي؛ محمدمهدي نظري را کنار کشيد و توصيه‌هايي را به اين بازيکن کرد. همچنين زماني که کريم بوستاني قضاوت اين مسابقه را بر عهده داشت با اعتراض بازيکنان روبرو شد که سرمربي استقلال در واکنش به اين اتفاق تمرين را تعطيل کرد و با صداي بلند گفت «نيازي به اعتراض نيست».

* مهرداد حسيني که مدتي در تمرينات آبي‌پوشان شرکت نمي‌کرد امروز به تمرينات اين تيم برگشت.

* تمرينات آبي‌پوشان فردا مجدداً از ساعت 18:30 دقيقه پيگيري مي‌شود و اعضاي اين تيم روز چهارشنبه راهي تبريز خواهند شد.

تيم استقلال در اولين ديدار خود در ليگ برتر روز پنج‌شنبه به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل